זמן קיבוץ
לחוויית קריאה טובה יותר הורד את האפליקציה שלנו
מעבר לאפליקציה
x
23°
Weather תל אביב
תל אביב
חיפה
ירושלים
באר שבע
אילת
קצרין
קיבוץ בארי
מדורים
דעות מגזין
עוד
תא"ל (במיל') דדי שמחי: "הטבח הוא 99% אחריות של צה״ל"

תא"ל (במיל') דדי שמחי: "הטבח הוא 99% אחריות של צה״ל"

״אני רץ לפוליטיקה כי אני לא מוכן לקבל את זה שהבן שלי נפל לשווא ובסוף המדינה הזאת תתפרק בגלל ריבים פנימיים" אמר תא״ל (במיל׳) דדי שמחי, שבנו גיא נפל בקיבוץ רעים ב-7.10, בכנס ההנהגות של התנועה הקיבוצית

״אני רץ לפוליטיקה כי אני לא מוכן לקבל את זה שהבן שלי נפל לשווא ובסוף המדינה הזאת תתפרק בגלל ריבים פנימיים. אי אפשר יותר לשבת בחממות צריך להיכנס פנימה כדי לתקן" אמר שמחי.

הוא התייחס לחיבור עם החרדים: ״אני נפגש עם החרדים ואפשר להגיע איתם לפשרה. כל צד חייב לקחת את הצד השני״.

״אני מתכוון לשבת גם עם המפלגות הערביות ברגע שיגידו: ‘אנחנו חיים איתכם, אזרחי ישראל’ אני איתם״.

״הסיכוי שיאיר גולן או איתמר בן גביר יקראו לי לשבת איתם הוא קלוש" אמר על המשך דרכו הפוליטית.

בנוגע לאסון 7.10: ״כולם אחראים וכולם אשמים, גם הדרג המדיני וגם בנימין נתניהו אבל הטבח הזה הוא 99% אחריות של צה״ל״.